
28 Haziran 2009 Pazar
Grand Prix keyfi Intel ile yaşandı.
‘Az laf çok iş!’ ne güzel demiş atalar.. Atalar mıydı yoksa ‘denize atalım yüzerse bizimdir’ diyen ekibin sesi miydi kulaklarımda çınlayan hala emin değilim. Sabahladığımız, sayıkladığımız günlerdi. Crevils aman vermiyor, Selim Bey geceleri kendi aralarında konuşan bilgisayarlardan bahsediyordu. Bunların hepsi Bostancı’da kurulacak olan ve Türkiye’de bir ilk olan İstanbul Pit Lane Park etkinliği içindi. Bu sene de Grand Prix keyfi Intel ile yaşanacaktı. Çünkü Intel, Grand Prix BMW Sauber F1 takımı sponsoruydu efendim.
Yapmışken tam olsun dedik, online, offline, PR ne varsa el attık hepsine. Ne mi oldu? NTVMSNBC’de Grand Prix quiz’inden alnının akıyla çıkan yarışmacılar hem BMW Sauber F1 pilotu Nick Heidfeld ile şahane bir boğaz turuna çıktı, hem de Grand Prix biletlerini cebe attı. Teknosa’da imza gününe katılanlar ise Nick Heidfeld’den Intel Grand Prix tişörtlerine imza alıp bir de üstüne BMW Grand Prix simulatöründe F1 oyununun tadını çıkardılar. 1-3-5 yetmez dedik, Intel mavisi simülatorümüzü o AVM senin, bu teknomarket benim gezdirdik..(Bir süre ajansta mahsur kaldığını da yeri gelmişken itiraf edelim)

Etiketler:
Grand Prix,
Intel,
microsite,
Offline PR,
online PR,
outdoor,
sosyal medya
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder